top of page
Search
  • Writer's pictureChristos Arfanis

Bal Kang - Συνέντευξη

Updated: Mar 1



Ο Bal Kang είναι σεναριογράφος, σκηνοθέτης, μοντέρ και παραγωγός. Διευθύνει τη δική του ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής που ονομάζεται Apotheosis Productions. Ο Kang είναι αυτοδίδακτος σε όλες τις πτυχές της κινηματογραφικής παραγωγής και ειδικεύεται σε ταινίες φαντασίας, επιστημονικής φαντασίας, τρόμου και art house που γίνονται χωρίς προϋπολογισμό. Οι εργασίες του περιλαμβάνουν την ταινία μικρού μήκους A Friend Amongst Fiend μια ταινία νουάρ για μια ιστορία φιλίας και εθισμού που έχει επιλεγεί σε πολλά φεστιβάλ και έχει υποβληθεί στο Raindance το 2020. Ο Bal Kang εργάζεται επί του παρόντος στη μεγάλου μήκους ταινία του με τίτλο Mother Mortis.


Χρήστος Αρφάνης: Τι σε ενέπνευσε να αναζητήσεις μια καριέρα στον κινηματογράφο; Ποιος είναι ο αγαπημένος σου σκηνοθέτης και ποιες είναι οι πέντε αγαπημένες σου ταινίες;

Bal Kang: Εμπνεύστηκα να κάνω ταινίες αφού επισκέφθηκα ένα στενό μέλος της οικογένειάς μου στο νοσοκομείο το 2015. Εκείνη τη στιγμή, περπατώντας στους διαδρόμους του νοσοκομείου, συνειδητοποίησα πόσο εύθραυστη είναι η ζωή και πώς τα πράγματα μπορούν να αλλάξουν σε έναν καρδιακό παλμό. Αποφασίζω τότε να ακολουθήσω καριέρα στον κινηματογράφο, καθώς το όνειρό μου ήταν να κάνω ταινίες και να χτίσω την κληρονομιά μου ως κινηματογραφιστής μέσω της φιλμογραφίας μου. Ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης είναι ο John Carpenter, καθώς είμαι μεγάλος θαυμαστής των ταινιών του και του τρόπου με τον οποίο έφτιαξε κάθε ταινία για να έχει τη δική της μοναδική ταυτότητα.

Οι 5 αγαπημένες μου ταινίες είναι:

1. The Thing (1982) , σκηνοθεσία John Carpenter

2. Hellraiser 2: Hellbound (1988) , σκηνοθεσία Tony Randel

3. The Baby (1973) , σκηνοθεσία Ted Post

4. Street Trash (1987) , σκηνοθεσία James M Muro

5. The Hills Have Eyes (1978) , σκηνοθεσία Wes Craven


Χρήστος Αρφάνης: Είναι δύσκολο να είσαι αυτοδίδακτος σκηνοθέτης και να κατέχεις μια ανεξάρτητη εταιρεία παραγωγής στην ανταγωνιστική κινηματογραφική βιομηχανία;

Bal Kang: Είναι πολύ δύσκολο, αλλά το λατρεύω και δε θα το ήθελα αλλιώς. Το να είσαι αυτοδίδακτος σημαίνει ότι δεν μου έχει κάνει πλύση εγκεφάλου μια Σχολή Κινηματογράφου, οπότε οι ιδέες μου είναι πρωτότυπες και ξεπερνούν τα όρια του συμβατικού κινηματογράφου. Η εταιρεία παραγωγής μου εξελίχθηκε από μερικούς από εμάς σε πάνω από 15+ μέλη συνεργείου και ένα τεράστιο αριθμό ηθοποιών. Κάνουμε τα πάντα στο σπίτι, συμπεριλαμβανομένου του post production, της σύνθεσης μουσικής, της δημιουργίας των δικών μας προσθετικών και όλα αυτά έχουν κατασκευαστεί με τον καιρό. Λατρεύω το συνεργείο μου και τους βλέπω σαν την κινηματογραφική μου οικογένεια! Το να είμαι αυτοδίδακτος σημαίνει ότι έχω αναπτύξει δεξιότητες σε όλες τις πτυχές του κινηματογράφου, συμπεριλαμβανομένης της γραφής του σεναρίου, της σκηνοθεσίας, της παραγωγής και του μοντάζ. Ωστόσο, συνήθως δεν τα κάνω όλα αυτά σε κάθε ταινία, καθώς προτιμώ να επικεντρώνομαι στο σενάριο και τη σκηνοθεσία και αφήνω τα υπόλοιπα στο υπέροχο συνεργείο μου να κάνει τη μαγεία τους.


Χρήστος Αρφάνης: Ποιο είναι το μεγαλύτερο επίτευγμά σου μέχρι σήμερα;

Bal Kang: Το μεγαλύτερο μου επίτευγμα μέχρι σήμερα είναι που γύρισα το Mother Mortis σε 6 μήνες εν μέσω μερικού αποκλεισμού χωρίς καθόλου χρηματοδότηση, εκτός από αυτά που μπορούσα να αντέξω εκείνη τη στιγμή. Έκανα μια ταινία μικρού μήκους με τίτλο Mother Mortis: Awakening τον Μάρτιο του 2021 με τον καλό μου φίλο και μέλος της Apotheosis Productions Jay Addamz που έπαιξε στο ρόλο της Mother Mortis και επίσης έκανε τη μουσική και τα ειδικά εφέ για την μικρού μήκους. Η ταινία μικρού μήκους έλαβε πολλούς επαίνους από φεστιβάλ κινηματογράφου και κριτικούς τρόμου στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη και έχει επιλεγεί για 17 φεστιβάλ κινηματογράφου και έχει κερδίσει ένα βραβείο Καλύτερης Μικρού Μήκους Ταινίας Τρόμου. Μετά την επιτυχία της ταινίας μικρού μήκους (Mother Mortis: Awakening) αποφάσισα με τον Jay να επεκτείνω την ιδέα σε μια ταινία μεγάλου μήκους και έτσι γεννήθηκε το Mother Mortis ως ταινία μεγάλου μήκους και έφερα το συνεργείο παραγωγής μου για να με βοηθήσει να κάνω αυτή την ταινία. Από τη δύναμη των φωτογραφιών στο Instagram μου και την προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατάφερα να αποκτήσω οικιακή διανομή σε έναν ανεξάρτητο διανομέα ταινιών τρόμου grindhouse στις ΗΠΑ, που ονομάζεται Dark Hollow Home Video, ο οποίος θα κυκλοφορήσει την μεγάλου μήκους έκδοση της ταινία Mother Mortis σε περιορισμένη κυκλοφορία DVD/VHS τον Φεβρουάριο του 2022. Απέκτησα επίσης την κυκλοφορία Video-on-Demand με το Amazon Prime στις αρχές του 2022. Αυτό ήταν το μεγαλύτερο επίτευγμα μου μέχρι τώρα στην καριέρα μου στον κινηματογράφο.


Χρήστος Αρφάνης: Τι θα συμβούλευες κάποιον που επιθυμεί να γίνει δημιουργός ταινιών;

Bal Kang: Να είσαι ο εαυτός σου, να είσαι ατρόμητος, να είσαι πρωτότυπος. Μην κάνετε ταινίες που πιστεύετε ότι θα αρέσουν στο κοινό. Φτιάξτε τις ταινίες που θέλετε να κάνετε. Χρησιμοποιήστε την ανεξαρτησία σας ως κινηματογραφιστής προς όφελός σας και αφήστε το δημιουργικό σας μυαλό να ξεφύγει, αλλά θυμηθείτε αν δεν μπορείτε να κάνετε την ιδέα σας σε κινηματογραφικό σενάριο, τότε θα είναι δύσκολο (αλλά ποτέ αδύνατο) να γίνει. Δουλέψτε, λοιπόν, με τους πόρους που διαθέτετε και με αυτά που υπάρχουν γύρω σας, να είστε προσαρμόσιμοι και το σημαντικότερο να αντιμετωπίζετε το συνεργείο και τους ηθοποιούς σας με σεβασμό καθώς δεν θα μπορούσατε να κάνετε την ταινία χωρίς αυτούς!


Χρήστος Αρφάνης: Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για τα επερχόμενα έργα σας;

Bal Kang: Αυτή τη στιγμή εργάζομαι στο post-production για τη live action art house fantasy ταινία μεγάλου μήκους μου με τίτλο Defenders Eternal που βασίζεται στον σκανδιναβικό μύθο του Ragnarok. Το Defenders μου πήρε 3 χρόνια για να το φτιάξω, καθώς ξεκινήσαμε να το γυρίζουμε τον Αύγουστο του 2019, ωστόσο έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2022 στο Amazon Prime και επίσης σε home video. Αυτή τη στιγμή εργάζομαι σε μια ανθολογία τρόμου με τρεις άλλους σεναριογράφους που όλοι γράφουν τμήματα. Θα υπάρχουν τέσσερα τμήματα συνολικά με διαφορετικό συγγραφέα και θα σκηνοθετήσω ολόκληρη την ταινία. Δεν μπορώ να πω πολλά για αυτό, καθώς είναι πολύ μυστικό αυτή τη στιγμή καθώς λειτουργούμε με άκρα μυστικότητα όταν βρισκόμαστε σε pre-production στην Apotheosis Productions. Ξεχωριστά γράφω επίσης ένα σενάριο για την επόμενη μεγάλου μήκους ταινία μου, το οποίο σκοπεύω να ξεκινήσω να γυρίζω μόλις ολοκληρωθούν τα άλλα μου έργα, και πάλι δεν μπορώ να πω πολλά για αυτό, εκτός από το γεγονός ότι πρόκειται να είναι ένα είδος έγχυσης gore, με παλιά ντεμοντέ πρακτικά εφέ, τα οποία είναι ένα σημαντικό μέρος των ταινιών που κάνουμε καθώς εγώ και η ομάδα μου λατρεύουμε να χρησιμοποιούμε πρακτικά εφέ στις ταινίες μας αντί να βασίζουμε σε μεγάλο βαθμό σε CGI και πράσινες οθόνες.


Βρείτε την Apotheosis Productions στο Instagram: @apotheosisproductions. Το Chris Talent Management που έκανε δυνατή μια συνέντευξη με τον Bal Kang στο Instagram: @christalentmanagment. Η Dark Hollow Home Video, η οποία θα διανέμει το Mother Mortis σε DVD/VHS στο Instagram: @darkhollowhomevideo. Πηγή

4 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page