top of page
Search
  • Writer's pictureChristos Arfanis

Yorgo Constantine - Συνέντευξη




Ο Yorgo Constantine, ο γνωστός ηθοποιός που πρωταγωνιστεί στο Fast Five της σειράς ταινιών Fast and Furious αλλά και στο Live Free or Die Hard του Die Hard, βρέθηκε στην Ελλάδα και παραχώρησε μια αποκλειστική συνέντευξη στον Χρήστο Αρφάνη του Entertainment News Greece.

Χρήστος Αρφάνης: Τι σε έκανε να θέλεις να γίνεις ηθοποιός;

Yorgo Constantine: Μεγάλωσα ασχολούμενος με τις τέχνες. Όταν ήμουν μικρός, ο πατέρας μου ήρθε από την Ελλάδα στην Αμερική και πέρασε στη σχολή κινηματογράφου του NYU. Και ο καλύτερος φίλος του ήταν ο Μάρτιν Σκορσέζε. Αλλά είχε ήδη εστιατόρια. Η μητέρα μου έμεινε έγκυος, ο πατέρας μου σταμάτησε να κάνει ταινίες. Αλλά καθώς μεγάλωσα, η αδερφή μου ασχολήθηκε με την υποκριτική. Οι καλύτεροί μου φίλοι ήταν στο Μπρόντγουεϊ. Και έτσι αποφάσισα, άσε με να δοκιμάσω την υποκριτική. Όταν πήγαινα στο πανεπιστήμιο, αποφάσισα, ας προσπαθήσω να μπω στο πρόγραμμα υποκριτικής. Και το πανεπιστήμιο (Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης) είπε, έχουμε μόνο ένα σημείο. .Έχουμε ένα σημείο. Είπα, Λοιπόν, θα ήθελα να δοκιμάσω. Και είπα, τι πρέπει να κάνω; Μου είπαν, απλά μπες με έναν μονόλογο. Είπα, μπορώ να γράψω τον μονόλογο; Και είπαν, όχι, θέλουμε ένα κλασικό.

Πάω, Λοιπόν, θα ήθελα να γράψω κάτι. Και μου είπαν, αν γράψεις κάτι, σε παρακαλώ, φέρε το σε μας. Πάω, εντάξει. Είμαι λοιπόν σε ένα μουσείο. Περιμένω. Τρώω ένα σάντουιτς. Γράφω έναν μονόλογο σε μια χάρτινη σακούλα. Το βράδυ πριν πάω το επόμενο πρωί, δίνω την οντισιόν μου. Φεύγω. Το σχολείο με καλεί την επόμενη μέρα, το NYU, ο κοσμήτορας, και μου λέει, σε δεχόμαστε. Μας άρεσε αυτό που κάνατε ως οντισιόν σας. Πήγα λοιπόν στο NYU για ένα εξάμηνο.

Τα πήγα πολύ καλά, αλλά έφυγα. Και είπα, θα επικεντρωθώ στο να γίνω ηθοποιός. Σπούδασα ιδιωτικά με μια γυναίκα που ανέλαβε το στούντιο ηθοποιών από τον Lee Strasberg που τη βοήθησε. Το όνομά της ήταν Elaine Aiken. Έτσι σπούδασα μαζί της για τρία τέσσερα χρόνια. Και μετά, όταν προσπάθησα να πάρω εκπροσώπηση, είδα στο περιοδικό Entertainment ακρόαση για τον διευθυντή πράκτορα. Πήγα στην οντισιόν. Αυτή η γυναίκα με πήρε τηλέφωνο.

Είπε, από όλους όσους πέρασαν από οντισιόν, θέλω μόνο να σε πάρω. Και με πήρε, με έφερε στο Λος Άντζελες. Την πρώτη μου εβδομάδα στο Λος Άντζελες, έκανα τεστ για μια σειρά. Ήταν μεταξύ εμένα και του Τζορτζ Κλούνεϊ. Την πρώτη μου εβδομάδα στο Λος Άντζελες, οι δημιουργοί της τηλεοπτικής εκπομπής με ήθελαν. Το στούντιο επέλεξε τον Τζορτζ Κλούνεϊ. Εντάξει. Ο δεύτερος μήνας μου στο Λος Άντζελες, πήρα την πρώτη μου ταινία με τον Πιρς Μπρόσναν, ο οποίος έφυγε, έπαιξε τον Τζέιμς Μποντ. Και από τότε υποδύομαι. Επαγγελματικά.

Χρήστος Αρφάνης: Έχεις μια συμβουλή που θα ήθελες να δώσεις σε ανθρώπους που θέλουν να γίνουν ηθοποιοί;

Yorgo Constantine: Ναι, απολύτως. Πρέπει να το αγαπήσεις. Πρέπει να αγαπάς την υποκριτική. Να μην είσαι διάσημος, να μην βγάζεις πολλά λεφτά. Αν είσαι καλός στην υποκριτική, δεν εγγυάται ότι θα βρεις δουλειά. Δεν εγγυάται ότι θα πληρωθείτε. Οπότε καλύτερα να αγαπάς την υποκριτική. Και πρέπει να δουλέψεις πολύ σκληρά. Μελέτη, μελέτη, μελέτη, πρακτική, πρακτική, πρακτική. Αλλά πρώτα πρέπει να αγαπάς πραγματικά και να θέλεις να δράσεις.

Χρήστος Αρφάνης: Τι αγαπά ο Yorgo Constantine στην υποκριτική;

Yorgo Constantine: Λατρεύω, φαντάζομαι, οι αρχαίοι Έλληνες να είναι καθρέφτης, αντανάκλαση για την κοινωνία, να βλέπω την ανθρώπινη κατάσταση, να δείχνουν την ανθρώπινη υπόσταση.

Χρήστος Αρφάνης: Έχετε πει ότι όταν ζητούσατε να ετοιμάσετε έναν μονόλογο, θα προτιμούσατε να γράψετε έναν. Τι σας έκανε να αποφασίσετε να ακολουθήσετε μια καριέρα ως ηθοποιός και όχι ως σεναριογράφος;

Yorgo Constantine: Μου αρέσει να παίζω. Μου αρέσει να παίζω με ανθρώπους αλλά να γράφω μόνος μου.

Χρήστος Αρφάνης: Οπότε όταν γράφεις κάτι, το κάνεις για τον εαυτό σου.

Yorgo Constantine: Σωστά. Σωστός. Έχω γράψει τέσσερα σενάρια, δύο με συνεργάτες, δύο μόνος μου. Και αυτή τη στιγμή, έχω ένα σενάριο που δουλεύω αυτή τη στιγμή για να το κάνω, και το έγραψα, και το μισό από αυτό διαδραματίζεται στην Ελλάδα γιατί θέλω να βεβαιωθώ ότι θα επιστρέψω και θα μείνω στην Ελλάδα για να το κάνω ταινία.

Χρήστος Αρφάνης: Τι σε ώθησε να γράψεις ένα σενάριο για την Ελλάδα; Ήταν ο ουρανός ή ο ήλιος ή κάτι άλλο που έχει η Ελλάδα και δεν έχετε βρει πουθενά αλλού;

Yorgo Constantine: Είμαι Έλληνας. Η οικογένειά μου. Ο πατέρας μου είναι Έλληνας. Θέλω να είμαι εδώ. Ναι, θέλω να είμαι στην Ελλάδα. Είπα, λοιπόν, είναι εύκολο αν γράψω μια ταινία και διαδραματίζεται στην Ελλάδα.

Χρήστος Αρφάνης: Γίνεται στην αρχαία Ελλάδα ή στη σύγχρονη Ελλάδα;

Yorgo Constantine: Σύγχρονη, σημερινή Ελλάδα.

Χρήστος Αρφάνης: Η σύγχρονη Ελλάδα δεν έχει έστω και λίγη σχέση με την αρχαία Ελλάδα. Τι σε ενέπνευσε να γράψετε ένα stroy που διαδραματίζεται στη σύγχρονη Ελλάδα;

Yorgo Constantine: Η τοποθεσία να είναι στην Ελλάδα. Δεν ήθελα να είναι στην Ιταλία. Δεν ήθελα να είναι στη Γαλλία. Δεν ήθελα να είναι στην Αμερική. Ήθελα να είμαι στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα. Είναι πολύ όμορφα. Η Ελλάδα είναι ένας παράδεισος.

Χρήστος Αρφάνης: Υπάρχουν μελλοντικά σχέδια που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Yorgo Constantine: Λοιπόν, αυτή τη στιγμή έχουμε την απεργία των σεναριογράφων στην Αμερική και του Screen Actors Guild (σ.σ. σωματείου ηθοποιών αμερικής). Αυτή τη στιγμή λοιπόν, είμαστε όλοι σε αναμονή περιμένοντας να ανοίξει. Αλλά σας ευχαριστώ για τον ατζέντη μου στην Ελλάδα, προσπαθούμε να κάνουμε έργα εδώ. Ευχαριστώ Θανάση Ψιλόπουλο, ευχαριστώ Enorama.

Δείτε το πλούσιο βιογραφικό του ηθοποιού στο IMDb εδώ: https://www.imdb.com/name/nm0176085/ Αρχική Δημοσίευση/Πηγή: EntertainmentNewsGreece

0 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page