top of page
Search
  • Writer's pictureChristos Arfanis

Elin-Margareta Nordin - Συνέντευξη




Με χαρά και τιμή σας παρουσιάζω μια αποκλειστική συνέντευξη με την Elin-Margareta Nordin, Σουηδή ηθοποιό και σκηνοθέτη.


Χρήστος Αρφάνης: Πότε ξεκίνησες να ασχολείσαι με την υποκριτική και τον κινηματογράφο και τι ξεκίνησε; Ποια είναι η έμπνευσή σας και γιατί; Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος ρόλος που θα ήθελες να παίξεις στην καριέρα σου;

Elin-Margareta Nordin: Άρχισα να παίζω στην εφηβεία μου στη σκηνή και μπροστά στην κάμερα, πήγα σε αυτό το φοβερό σχολείο μέσων όπου σπούδασα μοντάζ και έδειξα πώς λειτουργούσαν οι κάμερες. Η έμπνευση και το είδωλό μου είναι η Μέριλιν Μονρό. Η Μέριλιν ήταν κάτι παραπάνω από μια ξανθιά σταρ του Χόλιγουντ, ήταν μια σπουδαία ηθοποιός. Δείτε την ταινία Niagara του 1953, δείχνει πόσο υπέροχη ηθοποιός είναι, αλλά και δείτε όλες τις ταινίες της, έδειξε, δείχνει αληθινά συναισθήματα. Υπάρχουν τόσοι πολλοί ρόλοι που θέλω να παίξω, ένα όνειρο είναι να δουλέψω σε μια σαπουνόπερα όπως το Days of our lives, το Sunset Beach και άλλες τέτοιες παραστάσεις, τους αγαπώ, μεγάλωσα παρακολουθώντας τους. Έχω μια λίστα με ρόλους που θέλω να παίξω τόσο εδώ στη Σουηδία, στο Χόλιγουντ και σε άλλα μέρη. Αυτό που αγαπώ είναι ένα υπέροχο σενάριο, ένα καλό καστ και συνεργείο. Μερικοί από τους ρόλους των ονείρων μου είναι να υποδυθώ την Κάρολ Ντέιλι, ήταν ντετέκτιβ που δούλευε σε μια υπόθεση που αποδείχθηκε ότι συνδέθηκε με τον δολοφόνο του Γκόλντεν Στέιτ, την Ιβέτ Βίκερς, την όμορφη ηθοποιό των ταινιών B. Η Yvette ήταν η Honey στο Attack of the 50 Foot Woman ή για να παίξει κάποιους Σουηδούς ηθοποιούς όπως ο Sickan Carlsson και η Annalisa Ericson. Υπάρχουν τόσοι πολλοί ρόλοι, διαφορετικοί χαρακτήρες που θα ήθελα να υποδυθώ όχι μόνο στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση αλλά και στη σκηνή.

Χρήστος Αρφάνης: Τι σας ενθουσιάζει όταν κάνετε έργα υπερφυσικών/μυστηρίου/τρόμου;

Elin-Margareta Nordin: Μου αρέσει να κάνω έργα τρόμου, είναι τόσο διασκεδαστικά και να τα κάνω. Υπάρχουν πολλά περισσότερα από έναν δολοφόνο, ένα σωρό σώματα που θα σκοτωθούν και έναν επιζώντα, υπάρχει μια ιστορία πίσω από τις κάμερες, τους χαρακτήρες, τα ειδικά εφέ και την ταινία. Μου άρεσε ο τρόμος από παιδί και νιώθω τόσο ελεύθερος να τα φτιάχνω.

Χρήστος Αρφάνης: Το 2017 ξεκινήσατε να συνεργάζεστε με τον σκηνοθέτη, παραγωγό και συγγραφέα Mark Denham στη μικρού μήκους ταινία του Love and Warheads. Από τότε έχετε δουλέψει μαζί στα The Ritual, Toy Box Killers, El Cucuy, Sibling Rivalry, The Untitled Show: The Interview και After Claire’s Funeral. Πείτε μας για τη συνεργασία σας με τον Mark.

Elin-Margareta Nordin: Το να δουλεύω με τον Mark είναι υπέροχο, με προκαλεί με την υποκριτική και τη δημιουργία ταινιών. Έχει καλές ιδέες και γράφει υπέροχα σενάρια. Μου αρέσει να δουλεύω μαζί του, είναι εύκολο να δουλεύεις με τον Μαρκ γιατί είμαστε συνάδελφοι στα γυρίσματα και φίλοι ιδιωτικά, είναι οικογένεια.

Χρήστος Αρφάνης: Όταν δεν παίζεις και δεν σκηνοθετείς, τρέχεις μια διαδικτυακή εκπομπή Supernatural/Mystery που ονομάζεται “The Untitled Show by E-MN”, όπου μιλάς για κρυολογήματα, φαντάσματα και το άγνωστο. Μίλησέ μας γι’ αυτό. Πού μπορεί κάποιος να ακούσει την εκπομπή σας στον ιστό και ποιο είναι το αγαπημένο σας επεισόδιο μέχρι στιγμής από αυτά που έχετε κυκλοφορήσει;

Elin-Margareta Nordin:Spotify, στο youtube και στο acast. Το The Untitled Show by E-MN είναι ένα έργο που ξεκίνησα στο instagram μου με μερικά σύντομα βίντεο και τώρα είναι στο Spotify. Πω πω το αγαπημένο μου επεισόδιο, έχω τόσα πολλά, οτιδήποτε με στοιχειώματα και άλυτες υποθέσεις, είναι τόσο ενδιαφέρον να μιλήσω για αυτά γιατί όταν κάνω έρευνα βρίσκω τόσα πολλά και μερικές φορές έχω πολλά επεισόδια για την ίδια υπόθεση και μερικές φορές μόνο ένα επεισόδιο, αλλά είναι όλα υπέροχα να τα φτιάξεις. Λατρεύω την ιστορία, το άγνωστο και το να μπορώ να κάνω ένα επεισόδιο για αυτό είναι υπέροχο.

Χρήστος Αρφάνης: Μίλησέ μας για τα μελλοντικά σου επαγγελματικά σχέδια.

Elin-Margareta Nordin: Αυτή τη στιγμή γράφω μια σειρά τρόμου με τον δημοσιογράφο και συγγραφέα Paul Bagnall, έχουμε σχεδόν τελειώσει, είναι φοβερό. Ο Paul είναι καταπληκτικός συγγραφέας για να συνεργαστείς και αφού ολοκληρωθεί το σενάριο, θα βρούμε μια εταιρεία για να συνεργαστούμε. Θα πάω σε οντισιόν αυτή τη στιγμή και έχω μια ταινία μικρού μήκους που θα κυκλοφορήσει σύντομα, η Samantha είναι μια ταινία μικρού μήκους που είναι συνέχεια του Toy Box Killers και έχω μπει επίσης σε ένα θέατρο. Ξεπέρασα τον φόβο μου για τα δύο αριστερά μου πόδια και έκανα αίτηση για να συμμετάσχω σε ένα μάθημα χορού, ελπίζω να λάβω απάντηση σύντομα αν πάρω τη θέση μου στην τάξη. Συμβαίνουν τόσα πολλά, θα συνεργαστώ και πάλι με τη φωτογράφο Madlayne Wikström και είμαι συνεργάτης παραγωγός για την γκανγκστερική ταινία Caught In-Between και ο Mark είναι στην ταινία.

Photos by Madlayne Wikström, Sweden

Φωτογραφίες: Madlayne Wikström, Sweden Αρχική δημοσίευση/Πηγή: Entertainment News Greece

Μείνετε συντονισμένοι στο EntertainmentNewsGR για περισσότερα!



0 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page