top of page
Search
  • Writer's pictureChristos Arfanis

David Clair-Bennett - Συνέντευξη


Χρήστος Αρφάνης 13 July, 2020 Το Three Pixels Lab είναι περήφανο που έχει μια αποκλειστική συνέντευξη από τον πολυτάλαντο δημιουργό ταινιών David Clair-Bennett. Ο David είναι γνωστός για τις ταινίες μικρού μήκους RYKER και Hey Alice. Αυτή την περίοδο ετοιμάζει την πρώτη του ταινία μεγάλου μήκους το “The Choice” ως σκηνοθέτης και σεναριογράφος, στην οποία συμμετέχει και ως ηθοποιός μαζί με τον γνωστό ηθοποιό και υποψήφιο με ένα Oscar, Eric Roberts. Χρήστος Αρφάνης [Three Pixels Lab]: Γεια σου David, παρακαλώ πες μας λίγα λόγια για εσένα.  David Clair-Bennett: Μεγάλωσα σε μια μικρή πόλη στο Μέριλαντ ως το «παράξενο παιδί με τα όνειρα». Τότε που ήμουν 6 ετών, έγραψα μικρά μίνι σενάρια για μια κωμωδία με τον φίλο μου Τσαντ και μόλις δύο χρόνια αργότερα, (ήμασταν 8 τότε) γράψαμε το πρώτο σενάριο ταινίας μεγάλου μήκους για μια γελοία κωμωδία με σουπερήρωες (πιστεύω ότι ήταν κάπου χρονικά όταν βγήκε και το Superhero Movie με τον Drake Bell). Όπως μπορείτε να φανταστείτε, σε ηλικία 8 ετών, το επίπεδο ανωριμότητας σε όλα ήταν σε αρκετά υψηλό επίπεδο. Όταν ήμουν 10 ετών, ασχολήθηκα πραγματικά με τον μουσικό κόσμο και με τον φίλο μου τον Τσαντ, ξεκινήσαμε ένα «συγκρότημα» (αν θα μπορούσαμε να το ονομάσουμε έτσι). Είμαι αυτοδίδακτος και έχω μάθει μέσω βίντεο του YouTube πώς να παίζω κιθάρα. Έτσι, άρχισα να συνδυάζω πολύ αυτά που έκανα ήδη με τα σενάρια σε εκείνη την ηλικία και να μετατρέπω τα σενάρια μου σε στίχους τους οποίους έντυνα με την μουσική μου και καθώς μεγάλωνα η μουσική άρχισε να με ενδιαφέρει βαθύτερα και είχα εστιάσει περισσότερο στο να είμαι μουσικός από ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης. Χρήστος Αρφάνης [Three Pixels Lab]: Ποιές είναι οι αγαπημένες σου ταινίες και ηθοποιοί; Από που πήρες έμπνευση και αποφάσισες να γίνεις ηθοποιός, σεναριογράφος και σκηνοθέτης; David Clair-Bennett: Πολλές από τις αγαπημένες μου ταινίες εμπίπτουν στα είδη τρόμου / ψυχολογικού θρίλερ, αλλά αν επρόκειτο να επιλέξω μερικά από τα αγαπημένα μου, θα μπορούσα εύκολα να πάω με το franchise του SAW καθώς και το franchise The Collector, αλλά μια ταινία ειδικότερα που πραγματικά ξεχωρίζει για μένα ήταν μια ταινία που δυστυχώς πέρασε από το ραντάρ πολλών ανθρώπων. Ήταν μια ταινία που κυκλοφόρησε το 1999 γνωστή ως Kolobos. Αυτή η ταινία είχε πραγματικά πολλές ιδιαίτερες στιγμές γι ‘αυτήν, αν μου δοθεί ποτέ η ευκαιρία να κάνω remake μια ταινία με έναν προϋπολογισμό για ένα στούντιο και έχω όλα όσα απαιτούνται, το Kolobos είναι σίγουρα μια ταινία στη λίστα μου. Για να απαντήσω στην ερώτησή σας σχετικά με τους αγαπημένους μου ηθοποιούς, η αγαπημένη μου ηθοποιός όλων των εποχών είναι η αείμνηστη Brittany Murphy και όσον αφορά στους άντρες ηθοποιούς, θα πω Jared Leto ή Christian Bale. Αυτά τα δύο ονόματα συγκεκριμένα με ενέπνευσαν πραγματικά να επικεντρωθώ στην παράδοση του διαλόγου μου όταν περπατώ μπροστά από μια κάμερα.Το τι με ενέπνευσε να μπω σε αυτόν τον τομέα εργασίας είναι απλώς επειδή μου αρέσει. Λατρεύω κάθε πράγμα σχετικό με τις ταινίες, την τηλεόραση, την παραγωγή. Ανεξάρτητα από το πόσο αγχωτικό είναι να φτιάξεις μια ταινία, εξακολουθεί να υπάρχει κάτι για το οποίο είναι ευγνώμων και που πραγματικά με κάνει να χαμογελάω και να εκτιμώ το γεγονός ότι είμαι αρκετά τυχερός για να κάνω μια καριέρα. Είμαι ευγνώμων για τον κόσμο του κινηματογράφου και πραγματικά ελπίζω να δώσω ένα παράδειγμα στους άλλους κάποια στιγμή, αποδεικνύοντας ότι αν κυνηγήσετε ένα όνειρο και μείνουμε όρθιοι παρά τα χτυπήματα, κάθε όνειρο μπορεί να γίνει πραγματικότητα. Το όνειρο δεν χρειάζεται να μείνει όνειρο. Χρήστος Αρφάνης [Three Pixels Lab]: Κάποια μελλοντικά ή τρέχοντα projects που θα ήθελες να μοιραστείς μαζί μας; David Clair-Bennett: Προς το παρόν, έχει μείνει λιγότερο από ένας μήνας πριν τα γυρίσματα της πρώτης μου ταινίας μεγάλου μήκους με τίτλο The Choice, όπου πρωταγωνιστεί ο υποψήφιος για το βραβείο Ακαδημίας (Oscar) Eric Roberts, εγώ και η Sarah Ooten. Η ταινία είναι για 3 μέλη μιας ανώνυμης ομάδας εθισμένων ατόμων που ξεγελάται για να συμμετάσχει σε αυτό που αποδεικνύεται πιθανώς θανατηφόρα δωμάτια διαφυγής για το έπαθλο των 15.000 δολαρίων. Παίζω έναν χαρακτήρα που ονομάζεται «Μπραντ» σε αυτήν την ταινία που μοιάζει πολύ με έναν ηγέτη «αίρεσης» για να το θέσω ωραία. Είναι ο τύπος που προσλαμβάνει τα τρία άτομα στην ταινία για να παίξει αυτό το παιχνίδι επιλογής και ο στόχος αυτών των δωματίων διαφυγής (escpare rooms) είναι να βοηθήσουν αυτούς τους εξαρτημένους να αντιμετωπίσουν τους εθισμούς τους με τρόπο που κανένα κέντρο αποκατάστασης δεν θα μπορούσε ποτέ να εφαρμόσει. Υπάρχει πολύ βαθιά και προσωπική ιστορία για κάθε χαρακτήρα της ταινίας, δεν θέλω να “σποιλάρω” πάρα πολύ, αλλά το τέλος αυτής της ταινίας θα έχει δυνητικά τους ανθρώπους να μιλούν για τα επόμενα χρόνια. Τουλάχιστον αυτός είναι ο στόχος. Ελπίζουμε! Ο Eric Roberts θα είναι ο GameMaster στα δωμάτια διαφυγής και θα τον πλαισιώσουν τόσοι απίστευτοι άνθρωποι που συμμετέχουν σε αυτό το έργο. Έχουμε τη Sarah Ooten, ηθοποιό και μοντέλο από το Οχάιο, έχουμε τον Russell Ketterman να απεικονίζει έναν από τους πρωταγωνιστές, καθώς και τους Chris Elbin, Whitney Nicole O’Haver και τον επαγγελματία παλαιστή Crazii Shea aka Erik Shea που κάνουν το ντεμπούτο τους ως ηθοποιοί αλλά είναι και πρωταγωνιστές της ταινίας μεγάλου μήκους μου επίσης. Αυτό το έργο έχει καταναλώσει τη ζωή μου 24/7 από τον Δεκέμβριο του 2019 και το να ονομάσω αυτό το έργο ως «έργο πάθους» (passion project) είναι υποτιμητικό.  Ελπίζω να δείτε το The Choice το 2021 και να μείνετε συντονισμένοι για το τρέιλερ που θα βγει αργότερα μέσα στον χρόνο. Το σχέδιο είναι να σταλεί σε φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένου του Sundance και υπόσχεται να είναι ένα καλό ταξίδι για το κοινό. Ευχαριστούμε τον νεαρό δημιουργό ταινιών για τον χρόνο του! Του ευχόμαστε κάθε όνειρο του να γίνει πραγματικότητα! Μπορείτε να βρείτε τον David Clair-Bennett στο IMDb. Πηγή: https://threepixelslab.gr/movies-series/movies/71918/david_clair-bennett/


5 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page