top of page
Search
  • Writer's pictureChristos Arfanis

Jack Settipane - Συνέντευξη


Ο Jack Settipane είναι ηθοποιός και σκηνοθέτης με έδρα το Λος Άντζελες. Έκανε την πρώτη του πρωτότυπη ταινία μικρού μήκους σε ηλικία 11 ετών. Ο Jack είναι γνωστός ως παραγωγός στο Last Call με πρωταγωνιστές τους John Malkovich και Rodrigo Santoro, σε σενάριο και σκηνοθεσία Steven Bernstein. Η ταινία πρόκειται να κυκλοφορήσει το 2021. Ο Jack ασχολήθηκε με την ταινία στην μετά-παραγωγή και ουσιαστικά έσωσε το έργο από το ράφι μετά από μια σειρά οικονομικών εμπλοκών. Χρήστος Αρφάνης: Γεια σου Jack. Είναι πραγματική τιμή για μένα να παίρνω συνέντευξη από έναν τόσο ταλαντούχο άνδρα. Πες μας μερικά πράγματα για τον εαυτό σας. Jack Settipane: Ευχαριστώ πολύ, Χρήστο. Είναι τιμή που μιλάω μαζί σου. Αυτή είναι μια δύσκολη ερώτηση, γιατί υποθέτει ότι ξέρω τον εαυτό μου. Στην πραγματικότητα, βρίσκομαι σε μια συνεχή διαδικασία να μαθαίνω τον εαυτό μου, καθώς ο χρόνος περνάει και συναντώ άγνωστες καταστάσεις και εμπειρίες. Ίσως αυτό είναι κάτι που μπορεί να βρίσκει και εσένα σύμφωνο. Τώρα που η πομπώδες ετυμηγορία μου τελείωσε, έχω κάποια διασκεδαστικά γεγονότα να μοιραστώ μαζί σου: Έχω χτυπηθεί στο πρόσωπο από έναν πελεκάνο. Τράβηξα και σκηνοθέτησα ένα βίντεο στο Tik Tok που έλαβε 11 εκατομμύρια προβολές και μισώ τον εαυτό μου γι ‘αυτό. Σε μια οικογενειακή συγκέντρωση, βαρέθηκα τόσο πολύ που έριξα το πρόσωπό μου όσο πιο σκληρά μπορούσα σε ένα μπολ με σπαγγέτι. Κάποτε έκανα τον Mel Gibson να γελάσει. Κάποτε έφαγα επτά αστακούς … και αυτή είναι η μια παρουσίαση της ζωής μου. Χρήστος Αρφάνης: Υπήρχε ένα συγκεκριμένο γεγονός ή στιγμή που αναγνώρισες ότι η δημιουργία ταινιών δεν ήταν απλώς χόμπι, αλλά ότι θα ήταν αυτό που θα έκανες επαγγελματικά στην ζωή σου; Ή προσέγγιζες πάντα τη δημιουργία ταινιών ως εργασία; Jack Settipane: Εκείνη τη στιγμή το πρόσωπό μου ήταν καλυμμένο με σάλτσα μαρινάρα και μερικά μακαρόνια, ίσως ήταν η στιγμή που συνειδητοποίησα ότι δεν μπορούσα να κάνω τίποτα άλλο. Μια επιβλητική επιφάνεια στην ηλικία των επτά, με την απογοήτευση της οικογένειάς μου που καθόταν γύρω από το τραπέζι. Νομίζω ότι πάντα ήξερα τι ήθελα να κάνω. Οι γονείς μου, μου είπαν ότι ξεκίνησα να «παρακολουθώ συχνά» ταινίες και να αντιγράφω ότι έβλεπα στην ηλικία των τεσσάρων ετών. Χρήστος Αρφάνης: Ποιες είναι οι αγαπημένες σου ταινίες και ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου ηθοποιοί και σκηνοθέτες που μπορεί να σε ενέπνευσαν να ακολουθήσεις αυτήν την καριέρα; Jack Settipane: Just Friends, The Judge, The Matrix για να αναφέρουμε μερικές. Όλα αυτά με έκαναν να καταλάβω τι θέλω να κάνω. Ο Robert Eggers είναι σκηνοθέτης που παρακολουθώ αυτή τη στιγμή, οι δύο ταινίες του μεγάλου μήκους The Witch και The Lighthouse ήταν εντυπωσιακές. Ο σκηνοθέτης της ταινίας μας Last Call, Steven Bernstein, έχει επερχόμενες ταινίες που ανυπομονώ να δω. Ήταν αξιοθαύμαστο να δουλεύω μαζί του και να έχει γίνει ένας από τους στενότερους φίλους μου. Γύρισε πολλές από τις αγαπημένες μου κωμωδίες που με μεγάλωσαν και φυσικά το βραβευμένο με Όσκαρ Monster. Ο άνθρωπος ήταν σε όλο το Χόλιγουντ, γράφοντας, σκηνοθετώντας, δουλεύοντας με πολλές ικανότητες. Για μένα, αυτή είναι μια υπέροχη καριέρα. Χρήστος Αρφάνης: Προτιμείς να είσαι ηθοποιός ή σκηνοθέτης σε ένα έργο; Jack Settipane: Και οι δύο ρόλοι έχουν σημεία υπερηφάνειας και δοκιμασιών. Θα σου πω αυτό, ως ηθοποιοί έχουμε μια μοναδική εστίαση. Το μόνο μας μέλημα είναι να κατανοήσουμε και να ενσωματώσουμε τον χαρακτήρα που θα απεικονίσουμε. Ως σκηνοθέτες, η θέση περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα καθηκόντων τόσο καλλιτεχνικής όσο και οργανωτικής φύσης. Είναι πολύ άγχος, όλα είναι στους ώμους μας για να δούμε ένα καλό προϊόν να βγαίνει και να κάνει απτό το όραμά μας. Χρήστος Αρφάνης: Παρά τη μικρή σου ηλικία έχεις καταφέρει πολλά πράγματα στην βιομηχανία της ψυχαγωγίας και όλα με μεγάλη επιτυχία. Τι συμβουλή θα δώσεις σε κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με τις ταινίες; Jack Settipane: Ξεκινήστε όσο το δυνατόν πιο νέοι. Μακάρι να είχα αρχίσει πραγματικά την καριέρα μου στην εφηβεία μου, όχι μόνο να κάνω ταινίες με φίλους, κάτι που είναι επίσης σημαντικό. Δεν ήξερα καλύτερα και έμαθα αργότερα ότι η οικοδόμηση μιας καριέρας στον τομέα της ψυχαγωγίας διαρκεί χρόνια έξω από την τέλεια γαλήνη. Προσπαθήστε να γυρίσετε μια μεγάλου μήκους ταινία. Ακόμα κι αν αποτύχετε, οι άνθρωποι θα έλκονται από εσάς και θα μάθετε τόσα πολλά στη διαδικασία που δεν μπορείτε να καταλάβετε κάνοντας μόνο μικρού μήκους. Το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς, πρέπει να το βγάζετε και να το κάνετε όσο το δυνατόν με υψηλότερη ποιότητα. Χρήστος Αρφάνης: Έχετε μελλοντικά σχέδια και έργα που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας; Jack Settipane: Η πειραματική μου ταινία μικρού μήκους Tick μόλις ολοκλήρωσε την παραγωγή, στην οποία σκηνοθέτησα, έπαιξα και έκανα την διεύθυνση φωτογραφίας. Έλαβε κάποια προσοχή από τα σωστά άτομα και είμαι ενθουσιασμένος που το μοιράζομαι με τον κόσμο. Έχω δύο πιλότους στην ανάπτυξη που έχουν τραβήξει την προσοχή από βασικούς ανθρώπους. Είμαστε αισιόδοξοι με το πού πηγαίνουν τα πράγματα στην εταιρεία παραγωγής μου Lesnik Entertainment, ειδικά με το Last Call να βγαίνει στους κινηματογράφους σύντομα. Ευχαριστούμε τον Jack Settipane για το χρόνο του και του ευχόμαστε καλή τύχη με την καριέρα του! Πηγή: https://threepixelslab.gr/movies-series/75152/jack-settipane-synentefksi-ton-paragogo-tou-last-call/


5 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page