top of page
Search
  • Writer's pictureChristos Arfanis

Μάκης Δρούγκας - Συνέντευξη



Συνέντευξη Μάκης Δρούγκας |ΤΟ ΣΗΜΑΔΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ| ΔΙΗΓΗΜΑΤΑ ΤΡΟΜΟΥ| ΑΝΘΟΛΟΓΙΑ

Ο Μάκης Δρούγκας είναι ο συγγραφέας του διηγήματος τρόμου «Σπασμένος καθρέφτης» της συλλογικής ανθολογίας «Το Σημάδι του Θανάτου» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Εκδόσεις Φίλντισι. Η ανθολογία διοργανώθηκε από την ομάδα Bookaholic Thoughts Fever και τη σελίδα Secret of books του Κωνσταντίνου Σπανού και της Κωνσταντίνας Βαβάση. Η συμμετοχή στον διαγωνισμό ήταν πολύ μεγάλη (92 κείμενα). Μόνο τα 17 τελικά εκδόθηκαν με το διήγημα του Δρούγκα να είναι ένα από αυτά.

Χρήστος Αρφάνης: Πώς αισθάνεσαι που ένα από τα 17 κείμενα που εκδόθηκαν στην ανθολογία διηγημάτων τρόμου «Το Σημάδι του Θανάτου» είναι το δικό σου; Μάκης Δρούγκας: Καταρχήν ευχαριστώ πάρα πολύ το blog σου, αλλά και εσένα προσωπικά για αυτήν την συνέντευξη. Τώρα στην ερώτηση που μου έκανες πως αισθάνομαι που ένα από τα 17 Διηγήματα είναι δικό μου στο βιβλίο το “Σημάδι του θανάτου“ θα σου απαντήσω… Καταρχήν Χρήστο νιώθω ότι ένα όνειρο ζωής εκπληρώθηκε, όταν έμαθα ότι θα είμαι μέσα σε αυτό το μικρό Λογοτεχνικό διαμάντι τρόμου, και πάνω από όλα είμαι μέσα σε μια συλλογή με αξιόλογους Συγγραφείς να το πούμε κι αυτό και προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω και μέσα από εδώ τον Κωνσταντίνο Σπανό για αυτή την μοναδική ευκαιρία, με λίγα λόγια θέλω να πω ότι αυτό που έγινε προσωπικά σε εμένα ήταν σαν ένα μικρό θαύμα, σαν ένα κίνητρο να αρχίσω να γράφω ακόμη ποιο πολύ, και προπάντων με ακόμα ποιο πολύ πάθος.

Χρήστος Αρφάνης: Πως έμαθες για τον διαγωνισμό της ομάδας Bookaholic Thoughts Fever και της σελίδας Secret of books του Κωνσταντίνου Σπανού και της Κωνσταντίνας Βαβάση; Μάκης Δρούγκας: Ωραία Ερώτηση και την περίμενα. Για την ομάδα Bookaholic Thoughts Fever λοιπόν μου είχαν μιλήσει αξιόλογοι φίλοι συγγραφείς όπως η Χριστίνα Καρρά μια αξιόλογη φίλη αλλά και συγγραφέας κι σε αυτήν χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ προπάντων για την φιλία της , αλλά πάνω από όλα που είναι δίπλα μου σε κάθε ιδέα μου, για να την κάνουμε μαζί από όνειρο πραγματικότητα. Επίσης λατρεύω τα βιβλία της τόσο τα μυθιστορήματα “Γλυκό του κουταλιού λεμόνι“ όσο και τα παιδικά “ Γιατί το λεμόνακι δεν ήθελε ποτέ να γίνει πεπονακι” και τα προτείνω σαν συνάδελφος συγγραφέας με χίλια .Τώρα οσο για τον Κωνσταντίνο Σπανό και την Κωνσταντίνα Βαβάση δεν έχω λόγια. αξιόλογοι επαγγελματίες και καλά παιδιά ο καθένας τους στο είδος του.

Χρήστος Αρφάνης: Σε παρότρυνε κάποιος φίλος σου/κάποια φίλη σου για να δηλώσεις συμμέτοχη; Μάκης Δρούγκας: Να Ακόμη μια ερώτηση που την περίμενα επίσης και μου αρέσει!!! Ναι πέρα από Συγγραφείς και φίλοι αυτή που με παρότρυνε ποιο πολύ από όλους ήταν ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο κι αυτή δεν ήταν άλλη βέβαια από την αγαπημένη μου μητέρα μου Καλλιόπη. Ένα άτομο που ήταν πάντα δίπλα μου σε κάθε μου βήμα και της αφιερώνω βέβαια και το βιβλίο μιας και δεν είναι πια μαζί μου αφού έχει γίνει άγγελος πια και μας βλέπει από ψηλά .

Χρήστος Αρφάνης: «Σπασμένος καθρέφτης» λοιπόν, μίλησε μας για την ιστορία του κειμένου, για τον διαγωνισμό, την ομάδα και τους συντελεστές του βιβλίου. Μάκης Δρούγκας: Ωραία Ερώτηση και χαίρομαι που μου την κάνεις , η ιστορία έχει να κάνει με μια κοπέλα που όταν θα φτάσει σε σημείο να της επιτεθούν δαίμονες αυτό που θα την σώσει ….ουπς Αυτό δεν όμως δεν θα τι μάθετε από εμένα σας αφήνω λοιπόν να το ανακαλύψετε μόνοι σας , Διαβάζοντας το βιβλίο μας “ Το Σημάδι του θανάτου“. Τώρα όσο για τον διαγωνισμό όπως ξανά είπα ήταν ένα όνειρο ζωής μία ευχή από το σύμπαν. Όσο για τους συντελεστές ευχαριστώ για άλλη μια φορά τόσο τον Κωνσταντίνο Σπανό την Κωνσταντίνα Βαβάση, φυσικά τις Εκδόσεις Φίλντισι αλλά κύριος την ομάδα Bookaholic Thoughts Fever.

Χρήστος Αρφάνης: Όπως καταλαβαίνουμε, η ιστορία σου έχει να κάνει με την πίστη και το ανεξήγητο. Ποια είναι η σχέση σου με αυτούς του κόσμους; Μάκης Δρούγκας: Η Πίστη στην ζωή μου , παίζει τον κύριο λόγο για αυτό κι όλα μου τα βιβλία τρόμου είναι ένα αρμονικό πάντρεμα πίστης και Ανεξήγητου. Γιατί όταν αρχίζει το Ανεξήγητο μόνο η πίστη θα σε σώσει.

Χρήστος Αρφάνης: Τι σε έκανε να γράφεις ιστορίες για το ανεξήγητο και την πίστη; Γράφεις και άλλα είδη, τα απολαμβάνεις το ίδιο; Μάκης Δρούγκας: Σε Ευχαριστώ για ακόμη μια υπέροχη ερώτηση. Αυτό που με έκανε να γράφω τέτοιες ιστορίες είναι κάποια Story time Δηλαδή μερικές ανεξήγητες εμπειρίες που συνέβησαν στην πραγματική μου ζωή και ναι μπορώ να πω ότι λατρεύω την λογοτεχνία τρόμου που πολλές φορές την παντρεύω με πίστη αλλά και μυστήριο. Τώρα όσο για αλλά είδη ένας καλός συγγραφέας παίρνει ερεθίσματα και γράφει τα πάντα γιατί να μην ξεχνάμε πρώτα ζούμε και μετά γράφουμε. Αλλά ναι λατρεύω ακόμη το αισθηματικό διήγημα το παραμύθι, τα διηγήματα φαντασίας όπως και την εφηβική λογοτεχνία κι ότι γενικά ποιο πρότυπο γεννάει το μυαλό μου.

Χρήστος Αρφάνης: Πίστη και ανεξήγητο αποτελούν θεματική πολλών κινηματογραφικών ταινιών επίσης. Ασχολείσαι με την συγγραφή σεναρίων και την σκηνοθεσία όπως γνωρίζω. Μίλησε μου για το πώς μπήκε το σενάριο στη ζωή σου. Μάκης Δρούγκας: Από ότι θα ξέρεις Χρήστο μου και εσύ σαν συνάδελφος σεναριογράφος για εμένα εκεί που τελειώνει η συγγράφει αρχίζει το σενάριο , όπως και το αντίστροφο. Από μικρό παιδί θυμάμαι να βλέπω ταινίες κινηματογραφικές και να προσπαθώ, να φτιάξω μέσα στο μυαλό μου την συνέχεια μετά το τέλος της ταινίας , όπως και τι διορθώσεις θα έπρεπε να έχει η ταινία τόσο στο cast των ηθοποιών αλλά και σεναριακά . Όσο για την σκηνοθεσία σαν ηθοποιός η σκηνοθεσία κυλάει μέσα στο αίμα μου.

Χρήστος Αρφάνης: Η κοπέλα σου Σοφία στηρίζει την εργασία σου; Μάκης Δρούγκας: Η Σόφια και βέβαια με στηρίζει και έχει αγκαλιάσει όλο μου αυτό το βήμα με πολύ αγάπη τόσο αυτή όσο και τα παιδιά.

Χρήστος Αρφάνης: Ποια είναι τα σχέδια σου για το μέλλον; Μάκης Δρούγκας: Τα Επόμενα μου βήματα είναι Να Συμμετάσχω σε πολλές Ανθολογίες ακόμη και βιβλία ξεχωριστά δικά μου , όπως και να γράψω ένα σενάριο και κάποια στιγμή να περάσει στην μεγάλη οθόνη , Ακόμη ονειρεύομαι να γράψω πολλά βιβλία για εφήβους και παιδιά Εγώ με την σειρά μου σε Ευχαριστώ πάρα πολύ εσένα Χρήστο Αρφάνη όπως και το blog σου https://christosarfanis.medium.com

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — - Στην ανθολογία «Το Σημάδι του Θανάτου» περιλαμβάνονται τα παρακάτω διηγήματα τρόμου: Σημάδια του κακού — Έλσα Σπανού Κόκκινα βατόμουρα — Πανωραία Χριστοπούλου Ο άλλος — Γιάννης Αθανασίου Τοτονίδης Με πινέλο τη μοναξιά — Μαρία Καβούρη Ασκαρδαμυκτί — Μιχάλης Νικολάου Η επιστροφή του Αντρέ — Πέτρος Βαζακόπουλος Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Η άσχημη; — Νίκη Μουσούλη Κατά φαντασίαν απάτη — Ελένη Μορφοπούλου Η κατάρα του μαύρου γέροντα — Λεωνίδας Α. Γουδέλης Θηρευτής — Χριστίνα Παλαβούζη Μυρμηγκοφωλιά — Χρύσα Παναγοπούλου Σπασμένος καθρέφτης — Μάκης Δρούγκας Στο ρυθμό του θανάτου — Μανώλης Παλαβούζης Το υπόγειο — Μιχάλης Μητσόπουλος Μήνας του μέλιτος — Κατερίνα Κρυστάλλη Ο δαίμονας του καθρέφτη — Παναγιώτης Βάβαλος Το ταξίδι — Απόστολος Δαβίλλας Το βιβλίο 258 σελίδων και διαστάσεων 21x14, εκδόθηκε τον Νοέμβριο του 2021. Την επιμέλεια έκανε η Άννα Δημητριάδη. Μπορείτε να το αγοράσετε από εδώ (https://www.politeianet.gr/books/9786185456467-anthologia-filntisi-to-simadi-tou-thanatou-333677). Christos Arfanis / Christos ArfanisΛίγα λόγια για τον αρθρογράφο Χρήστο Αρφάνη: Ο Χρήστος Αρφάνης (Christos Arfanis) γεννήθηκε στις 26 Φεβρουαρίου στην Αθήνα. Είναι Έλληνας δημιουργός ταινιών (παραγωγός ταινιών, σεναριογράφος και σκηνοθέτης), αρθρογράφος / δημοσιογράφος ψυχαγωγίας και παραγωγός μουσικής. Έχει εκτεταμένη εμπειρία στο να γράφει άρθρα σχετικά με τα οπτικοακουστικά μέσα (ταινίες και σειρές) και σε συνεντεύξεις διάφορων ταλέντων (ηθοποιούς, σκηνοθέτες κ.λπ.). Ο Αρφάνης, ως δημοσιογράφος/αρθρογράφος ψυχαγωγίας έχει πάρει συνέντευξη από πολλούς σπουδαίους Έλληνες και Ξένους δημιουργούς ταινιών και ηθοποιούς ενώ παράλληλα, σαν δημιουργός ταινιών οι ταινίες του έχουν διακριθεί και συμμετάσχει σε πολλά φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο. Το πλήρες αρχείο εργασιών (ταινίες, σειρές, μουσική) του Χρήστου Αρφάνη, μπορείτε να βρείτε στις ιστοσελίδες IMDb και Discogs, οι οποίες ανανεώνονται έγκαιρα με νέες καταχωρήσεις.

Πηγή/Αρχική δημοσίευση: https://christosarfanis.medium.com/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%85%CE%BE%CE%B7-%CE%BC%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CF%81%CE%BF%CF%8D%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF-%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CE%B4%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B9%CE%B7%CE%B3%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1-95163d867bf4

9 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page