top of page
Search
  • Writer's pictureChristos Arfanis

Nikki Tomb & Kellyann Summers - Συνέντευξη

Updated: Apr 29, 2021



Την σκηνοθέτη/παραγωγό/σεναριογράφο Nikki Tomb και την ηθοποιό/παραγωγό Kellyann Summers τις μάθαμε στο threepixelslab.gr χάρη στην Βρετανική ταινία μικρού μήκους Laura’s Story. Σήμερα έχουμε την τιμή και την χαρά να παρουσιάσουμε μια αποκλειστική συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης από τις δυο δημιουργικές καλλιτέχνες. Χρήστος Αρφάνης[ThreePixelsLab]: Υπήρχε ένα συγκεκριμένο γεγονός ή κάποια συγκεκριμένη στιγμή που αναγνωρίσατε ότι η δημιουργία ταινιών δεν θα ήταν απλώς χόμπι, αλλά ότι θα ήταν η ζωή σας και θα βγάζατε τα προς το ζειν από αυτή την δραστηριότητα; Kellyann Summers: Η ενασχόληση μου με την κινηματογραφική βιομηχανία είναι εδώ και 4 χρόνια, τόσο σαν ηθοποιός όσο και ως παραγωγός ταινιών. Όταν ξεκίνησα ήταν η αγάπη που είχα για τη βιομηχανία και πώς μου μίλησε σε τόσα επίπεδα που ήξερα ότι ήταν ένα μονοπάτι που θα περπατούσα μακροπρόθεσμα. Όταν είχα την πρώτη μου επαφή στη παραγωγή μιας ταινίας, τότε είναι όταν πραγματικά συνειδητοποίησα ότι μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω στον χώρο. Nikki Tomb: Ναι! Απολύτως. Ξεκίνησα ως καλλιτέχνης μακιγιάζ και SFX σε μια ταινία μικρού μήκους για να έχω εμπειρία. Τότε ήταν όταν γνώρισα την Kellyann. Μιλήσαμε και της είπα για μια ιδέα που είχα για 2 ταινίες, μία εκ των οποίων ήταν το Laura’s Story. Μόλις άρχισα να γράφω τα σενάρια για τις ταινίες και να ετοιμάζω  την ομάδα παραγωγής μου, ερωτεύτηκα τη διαδικασία παραγωγής. Ολοκληρώνοντας την πρώτη μέρα γυρισμάτων του Laura’s Story, ήταν που συνειδητοποίησα ότι θέλω να αποκτήσω μια πλήρη καριέρα ως σκηνοθέτης και σεναριογράφος. Χρήστος Αρφάνης[ThreePixelsLab]: Είναι πιο δύσκολο να ξεκινήσει κάποιος την ενασχόληση του με την κινηματογραφική βιομηχανία ή να συνεχίσει να είναι ενεργός σε αυτό; Υπάρχει κάτι που σας παρακινεί να συνεχίσετε ; Ποιοι είναι οι στόχοι και οι φιλοδοξίες σας ως καλλιτέχνες αλλά και συμπαραγωγοί ; Kellyann Summers: Για εμένα ήταν ποιο δύσκολο το ξεκίνημα, πολλοί άνθρωποι δεν ξέρουν πού να ψάξουν και σε ποιον να πάνε και συχνά παγιδεύονται σε ψεύτικα πρακτορεία κλπ. Μου πήρε λίγους μήνες για να μπω πραγματικά σε μια ροή και να συναντήσω τους σωστούς ανθρώπους. Μόλις πραγματοποίησα συνδέσεις με άλλους ανθρώπους, ανακάλυψα που βρίσκομαι και τότε ξεκίνησαν όλα. Εγώ προσωπικά, δεν χρειάζομαι κανένα κίνητρο για να συνεχίσω, είναι κάτι μέσα μου που πρέπει να βγει και να μοιραστεί με τον κόσμο και όταν αρχίζει να τραβάει η κάμερα, είναι μια υγιής έκφραση για να το κάνω. Και οι δύο έχουμε πολλούς στόχους που είναι ασφαλές να πούμε. Εγώ, θέλω να επεκταθώ σε διαφορετικά είδη, έχω μια μεγάλου μήκους ταινία και πολλές ταινίες μικρού μήκους που δουλεύω – η κάθε μια διαφορετική μεταξύ τους και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένη που επεκτείνω όχι μόνο τις δεξιότητές μου ως ηθοποιός αλλά και τις ικανότητες μου ως παραγωγός ταινιών. Είπαμε ότι θα θέλαμε να συνεργαστούμε ξανά σίγουρα καθώς έχουμε δημιουργήσει κάτι ξεχωριστό μαζί στο Laura’s Story. Nikki Tomb: Η έναρξη μπορεί να είναι δύσκολη, είναι μια περίπτωση δημιουργίας επαφών εντός του κλάδου, αλλά επίσης πρέπει να θυμόμαστε ότι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι εκεί έξω που νοιάζονται για προσωπικό κέρδος. Μόλις συναντήσουμε τους σωστούς ανθρώπους θα αρχίσει να δημιουργείτε ένα καλό επαγγελματικό όνομα για τον εαυτό μας. Έχω καταλάβει ότι οι άνθρωποι τότε θα αρχίζουν να έρχονται σε εμάς για Networking. Το να μείνουμε συγκεντρωμένοι σε ένα project, νομίζω ότι προέρχεται από το ποιος έχουμε γύρω μας. Όταν έχουμε ένα αφοσιωμένο και ταλαντούχο καστ και συνεργείο, είναι ευκολότερο να διατηρήσουμε ζωντανό τον ενθουσιασμό και τα κίνητρα που ορίζουν το project. Αυτό ήταν κάτι που ήμασταν πολύ τυχεροί να πετύχουμε με το Laura’s Story. Όλοι αγαπούσαν την ιστορία και έβαλαν το 100% στην παραγωγή αυτής της ταινίας. Προσωπικά στοχεύω να συνεχίσω με δράματα ευαισθητοποίησης με την ελπίδα ότι βοηθούν τους ανθρώπους. Έχω μια αγάπη και για τον τρόμο και θέλω να συνεχίσω και σε αυτό το είδος, αλλά το δράμα είναι το κύριο επίκεντρό  της προσοχής μου. Ως συμπαραγωγός της Kellyann, μου αρέσει να συνεργάζομαι μαζί της. Έχει μια θετική ενέργεια που πραγματικά στιγματίζει. Θα είναι χαρά μου να παράγουμε και άλλα projects μαζί. Στιγμιότυπο από την ταινία Laura’s Story των παραγωγών Nikki Tomb και Kellyann SummersKellyann Summers: Μην με παρεξηγείτε, αλλά υπήρχαν στιγμές που και οι δύο έπρεπε να σηκώσουμε η μια την άλλη, αλλά και οι δύο αγαπάμε αυτό που κάνουμε. Nikki Tomb: Ω σίγουρα. Αλλά νομίζω ότι είμαστε μια ισχυρή ομάδα και αυτό είναι κάτι που είναι πολύ σημαντικό στην παραγωγή ταινιών. Οραματιστήκαμε το Laura’s Story με τον ίδιο τρόπο και πραγματικά πιστεύω ότι αυτό απέδωσε τους κόπους μας. Χρήστος Αρφάνης[ThreePixelsLab]:  Ποιοι είναι η αγαπημένοι σας σκηνοθέτες και ποιες ταινίες σας αρέσουν περισσότερο και μπορεί να αποτέλεσαν έμπνευση για να ασχοληθείτε με την κινηματογραφική βιομηχανία ; Nikki Tomb: Οι αγαπημένοι μου σκηνοθέτες περιλαμβάνουν τους Eli Roth, Greg Nicotero και Tim Burton, καθένας από αυτούς έχει ένα πολύ μοναδικό όραμα και στιλ κατά τη δημιουργία ταινιών, το οποίο θεωρώ συναρπαστικό και εμπνευσμένο. Οι ταινίες που με έκαναν πραγματικά να ενδιαφερθώ για τη βιομηχανία του κινηματογράφου ήταν μερικές κλασικές όπως Ο Εξορκιστής και Η Νύχτα των Ζωντανών Νεκρών αλλά και νεότερες ταινίες όπως τα Hostel και Saw. Το αγαπημένο μου είδος είναι ο τρόμος, οπότε από την οπτική γωνία ενός καλλιτέχνη μακιγιάζ ήμουν πάντα γοητευμένη με πρακτικά εφέ και τον αντίκτυπο που είχε στους άλλους όταν παρακολουθούσαν αυτές τις ταινίες. Αυτό με έκανε να θέλω να κάνω μακιγιάζ SFX και τελικά να ασχοληθώ με τον κινηματογράφο και την σκηνοθεσία/παραγωγή ταινιών. Το βρίσκω πάρα πολύ ενδιαφέρον πώς μπορούμε να ξεκινήσουμε με έναν κενό καμβά, όπως στην τέχνη του μακιγιάζ του ή ακόμα και με ένα σενάριο, και έπειτα να χτίσουμε πάνω του δημιουργώντας κάτι καλλιτεχνικό και ισχυρό. Kellyann Summers:  Αγαπώ τις ταινίες του Guy Ritchie, ο οποίος είναι η έμπνευσή μου για τα επόμενα έργα που ετοιμάζω. Μου αρέσει το πώς λέει διαφορετικές ιστορίες αλλά πως όλα τελικά συνυπάρχουν μεταξύ τους. Μου αρέσουν οι ταινίες που σε κάνουν να σκέφτεσαι και να σε αφήνει να θέλεις και να περιμένεις περισσότερα καθώς τις βλέπεις. Αν θα μπορούσα να έχω έστω μια ουγγιά του ταλέντου του Guy Richie, θα είμαι πολύ χαρούμενη! Είμαι επίσης  τεράστια θαυμαστής της Disney, οπότε οπουδήποτε μπορείς να βρεις μια πριγκίπισσα ή ένα παραμυθένιο πλάσμα σαν την Μaleficent, μου αρέσει να χρησιμοποιώ τη φαντασία, καθώς είναι η πόρτα του εσωτερικού μας παιδιού. Και ποιος δεν του αρέσει να είναι μεγάλο παιδί και να βγάζει στην επιφάνεια κάθε παιδική του επιθυμία! Λατρεύω το γεγονός ότι εγώ και η Nikki έχουμε τόσο διαφορετικές προτιμήσεις! Χρήστος Αρφάνης[ThreePixelsLab]:  Θα μπορούσαμε να πούμε πως είστε σαν το ying–yang. Nikki Tomb: Σίγουρα αλλά πιστεύω επίσης ότι είναι αυτό που μας κάνει να συνεργαζόμαστε τόσο καλά, καθώς βλέπουμε δύο διαφορετικές πλευρές στη δημιουργία ταινιών. Kellyann Summers:  Ναι σίγουρα! Δεν υπάρχει ποτέ μια βαρετή στιγμή για εμάς. Χρήστος Αρφάνης[ThreePixelsLab]:  Τι κάνει μια ταινία καλή κατά την γνώμη σας; Υπάρχουν ορισμένες ιδιότητες που κάνουν μια ταινία καλύτερη για εσάς; Και αντίθετα, τι κάνει μια ταινία “κακή”; Nikki Tomb: Νομίζω ότι οι καλύτερες ταινίες αποτελούνται από διάφορους παράγοντες. Πρέπει να έχει μια καλή και συμπαθητική πλοκή που με τραβάει. Πρέπει να έχει ένα καλό casting, προτιμώ τους ακάλυπτους(undiscovered) ηθοποιούς ή ηθοποιούς που δεν είναι αρκετά γνωστά ονόματα και όχι έναν A-Lister, εκτός αν είναι μια καλή ταινία υπερήρωων . Μου αρέσει επίσης να βλέπω δημιουργικά πρακτικά εφέ. Πάντα προτιμούσα ταινίες χαμηλού προϋπολογισμού και θεωρώ ότι στις ταινίες μικρού μήκους μπορείτε πραγματικά να δείτε τη δημιουργικότητα περισσότερο σε αυτές από ότι σε μια ταινία μεγάλου προυπολογισμού. Δεν θα έλεγα ότι υπάρχουν ταινίες που έχω δει και θεώρησα «κακές». Υπάρχουν προφανώς ταινίες για τις οποίες δεν με ενδιαφέρουν, συνήθως επειδή έχουν έναν ηθοποιό που δεν μου αρέσει ή λόγω της πλοκής. Μου αρέσει να βλέπω όλες τις ταινίες και να ανακαλύπτω το δημιουργικό μυαλό κάποιου άλλου, το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον να βλέπω άλλους κινηματογραφιστές πως προσεγγίζουν μερικά θέματα και το πάθος για τις ταινίες τους. Kellyann Summers:  Τις ταινίες που με αφήνουν να θέλω περισσότερα ή να μην θέλω ποτέ να τελειώσει, να είμαι ανυπόμονος για μια συνέχεια. Για μένα αν μια ταινία με αλλάξει με κάποιο τρόπο και κολλήσει στο μυαλό μου για μεγάλο χρονικό διάστημα, σίγουρα αξίζει να την ξαναδώ. Ο απώτερος στόχος είναι να αφήνουμε τον θεατή με συναισθήματα που συνήθως δεν θα έφταναν μόνοι τους, οπότε αν μια ταινία δεν το κάνει αυτό, τότε αυτό θα έλεγα μια κακή ταινία. Χρήστος Αρφάνης[ThreePixelsLab]: Προτιμάτε να εργάζεστε με CGI ή πραγματικά σκηνικά (μακέτες, studios, κλπ) ; Η Nikki μπορεί να απαντήσει ως σκηνοθέτης και η Kellyann σαν ηθοποιός. Kellyann Summers:  100% Πραγματικά σκηνικά. Το CGI αλλάζει και προσαρμόζεται γρήγορα, έτσι ώστε η ποιότητα του εξασθενεί αρκετά γρήγορα επίσης. Χρειάζεται επίσης πολύς χρόνος για να ολοκληρωθεί το CGI και δεν υπάρχει πάντα. Ως ηθοποιός μπορεί να μας ωθήσει να μάθουμε νέες δεξιότητες ανάλογα με το γιατί μια ιστορία απαιτεί χρήση CGI, αλλά προτιμώ τα πραγματικά σκηνικά. Είναι πολύ πιο εύκολο και φαίνεται πολύ καλύτερο. Nikki Tomb: Προσωπικά έχω δουλέψει μόνο σε 1 σετ που χρησιμοποίησε πράσινη οθόνη / CGI. Ήταν μια ενδιαφέρουσα εμπειρία και καταλαβαίνω γιατί ο σκηνοθέτης επέλεξε να το χρησιμοποιήσει, αλλά προσωπικά ως σκηνοθέτης προτιμώ να πηγαίνω σε τοποθεσίες και να δουλεύω με πρακτικά εφέ. Θα μπορούσα να εμπνευστώ και στο μέλλον να χρησιμοποιήσω CGI αλλά θα προτιμούσα να μην το χρησιμοποιήσω. Χρήστος Αρφάνης[ThreePixelsLab]: Ποια είναι η συμβουλή που θα δώσατε σε έναν νεαρό σκηνοθέτη ή σε κάποιον που θέλει να εργαστεί στη βιομηχανία ψυχαγωγίας; Kellyann Summers:  Λοιπόν, θα έλεγα, μάθετε τι είναι αυτό που σας ενδιαφέρει περισσότερο και μετά εργαστείτε πάνω σε αυτό, οποιοδήποτε βήμα είναι καλύτερα από κανένα βήμα. Υπάρχουν σκαμπανεβάσματα σε οτιδήποτε, οπότε να μην τα παρατήσει εύκολα και πάντοτε να αναζητάει αυτό που θέλετε απλά μην πατήσει ποτέ σε κανέναν για να το πάρετε. Να αγαπάει ότι κάνει. Nikki Tomb: Θα έλεγα το ίδιο με την Kellyann, βρείτε αυτό που σας ενδιαφέρει. Σκηνοθεσία, σεναριογγραφία, μακιγιάζ, υποκριτική κλπ. Και να κάνει networking όσο το δυνατόν περισσότερο είτε σε φυσικές εκδηλώσεις, είτε σε ψηφιακές εκδηλώσεις διαδικτυακά. Θα πρότεινα επίσης να βρει κάποιον τομέα που θα τον ενδιαφέρει και να δει αν μπορεί να παρατηρήσει τον τρόπο που δουλεύει σε κάθε επίπεδο και αυτό θα τον βοηθήσει να πάρει κάποια εικόνα για το τι συνεπάγεται η εργασία που επιθυμεί να κάνει. Το πιο σημαντικό όμως είναι να μην αφήσουμε ποτέ κανέναν να μας πει ότι δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι. Εάν υπάρχει πάθος και αφοσίωση, τότε τίποτα δεν μπορεί να μας εμποδίζει. Χρήστος Αρφάνης[ThreePixelsLab]: Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια ;  Τόσο ατομικά, όσο και σαν ομάδα. Nikki Tomb: Εγώ και η Kellyann έχουμε ένα short film τρόμου που γυρίσαμε πέρυσι, το οποίο θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος και έχει τον τίτλο Clowns. Έχω επίσης συγγράψει μαζί με τον ηθοποιό Shane Buckley ένα άλλο short drama που ονομάζεται Fractus, το οποίο θα γυρίσουμε αργότερα φέτος, αρκεί η τρέχουσα κατάσταση να γίνει πολύ καλύτερη. Όσο για άλλα μελλοντικά έργα, υπάρχουν μερικά ακόμα δράματα που έχω γράψει και θα ήθελα να μετατραπούν σε ταινίες μέσα στα επόμενα χρόνια. Τέλος, θα ήθελα να σκηνοθετήσω μια σειρά τρόμου που γράφω εδώ και ενάμιση χρόνο. Φυσικά, όπως είπα πριν, θα ήθελα να συνεργαστώ ξανά με την Kellyann και ελπίζω να συναντηθώ και να συνεργαστώ με ακόμα πιο πολλούς εκπληκτικά ταλαντούχους ανθρώπους. Kellyann Summers: Ευτυχώς λοιπόν για εμάς, αν και δεν μπορούμε να γυρίσουμε τίποτα τώρα, έχουμε το Clowns που βγαίνουν αργότερα φέτος. Σαν ηθοποιός, είμαι σε μερικές ανεξάρτητες ταινίες που πρόκειται να κυκλοφορήσουν κάποια στιγμή αυτό το καλοκαίρι. Σαν παραγωγός, εργάζομαι στην μία από τις δύο μεγάλου μήκους ταινίες μου αυτή τη στιγμή που θα αρχίσει γυρίσματα τον επόμενο χρόνο. 2 ταινίες μικρού μήκους και μια σειρά κινουμένων σχεδίων είναι στα σχέδια μου για τα επόμενα πέντε χρόνια. Φαίνεται λοιπόν ότι και οι δύο θα είμαστε εξαιρετικά δημιουργικές στο μέλλον. Ανυπομονώ να δουλέψω με νέα και παλιά πρόσωπα, συνεχίζοντας να κάνω περιεχόμενο που απολαμβάνουν οι άνθρωποι! Νομίζω ότι τα μονοπάτια μας με την Nikki σίγουρα θα συναντηθούν ξανά, καθώς και οι δύο θέλουμε να συνεργαζόμαστε και σίγουρα δεν έχετε πολλά να δείτε από εμάς σαν dynamic duo. Ανυπομονώ πολύ! Ο Χρήστος Αρφάνης και το threepixelslab.gr θέλουν να ευχαριστήσουν τις δύο filmmakers από το Ηνωμένο Βασίλειο για τον χρόνο τους! English Version: https://christosarfanis.medium.com/q-a-with-nikki-tomb-kellyann-summers-creators-of-lauras-story-2e635d5f271e

Πηγή: https://threepixelslab.gr/movies-series/movies/69700/nikki-tomb-kellyann-summers/


5 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page